/
MARKETING MEDYCZNY
JAK ROBIĆ TO SKUTECZNIE
I ZGODNIE Z PRAWEM
03
DNI
05
GODZINY
17
MINUTY
43
SEKUNDY
22.08.2024, 16:00

+48



Europe/Warsaw








Marketing medyczny - jak robić to skutecznie i zgodnie z prawem


  • Marketing medyczny - jak robić to skutecznie i zgodnie z prawem

Program szkolenia:

📌 Pojęcie reklamy;
📌 Reklama aktach prawnych;
📌 Reklama a nieuczciwa konkurencja;
📌 Kodeks Etyki Lekarskiej a reklama;
📌 Obowiązki i ograniczenia prawne w marketingu medycznym;
📌 SEO, Google Ads, Facebook Ads I inne formy Promocji internetowej;
📌 Błędy w marketingu medycznym;
📌 Legalne i skuteczne praktyki w marketingu medycznym.


Do kogo kierowane jest szkolenie:

  1. Lekarzy prowadzących własne praktyki zawodowe.
  2. Pracowników podmiotów leczniczych.
  3. Lekarzy chcących zbudować własną markę osobistą.
  4. Osób prowadzących media społecznościowe i odpowiedzialne za marketing w placówkach medycznych.


Prowadzący:












Bartłomiej Achler, adwokat

Od 2009 roku świadczy usługi prawne na rzecz podmiotów wykonujących działalność leczniczą osób wykonujących zawody medyczne. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej publicznych i prywatnych podmiotów leczniczych.

Jest założycielem i właścicielem kancelarii ACHLER – kancelarii prawnej specjalizującej się w obsłudze prawnej podmiotów z branży medycznej. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu prawa medycznego oraz szeroko rozumianego prawa gospodarczego. Występuje jako pełnomocnik w sprawach dotyczących prawnych aspektów działalności leczniczej, jak również w cywilnych oraz karnych postępowaniach z zakresu prawa medycznego.

Prowadzi szkolenia dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz dla samorządów zawodów medycznych.

Jest autorem bloga prawodlazdrowia.pl. oraz pierwszego w Polsce podcastu o prawie dla branży medycznej „Prawo dla zdrowia”.

Współpracuje z licznymi portalami branżowymi, jak m.in. serwiszoz.pl, kontrolemed.pl, prawo.pl.














Paweł Jędrzejewski, konsultant ds. marketingu medycznego Imagemed

Jest specjalistą marketingu usług medycznych, mediów społecznościowych, marketingu
cyfrowego i strategii marketingowych.

Współautor e-booka wydanego przez PZWL “Marka osobista lekarza - budowanie i rozwój”.
Autor podcastu Nowy Marketing Medyczny i artykułów na blogu Imagemed. Prowadzi
program Mój Znajomy Lekarz na Anywhere.pl Platforma Medialna.

Doradza lekarzom i zarządom placówek medycznych w tworzeniu strategii marketingowych,
realizowaniu działań marketingowych i biznesowych, pozyskiwaniu pacjentów.

Jest konsultantem ds. marketingu medycznego w Imagemed, firmy, która specjalizuje się
marketingu usług medycznych i marek osobistych lekarzy.

Łączy i wykorzystuje w swojej pracy wiedzę z psychologii, marketingu i mediów
społecznościowych.

Odbył szkolenia z zakresu Marketingu cyfrowego i Strategii i myślenia strategicznego w
ICAN Institute. Ukończył Brian Tracy Leadership & Business Academy.

Szkoli z zakresu marketingu medycznego; pozyskiwania pacjentów i budowania marki
osobistej lekarza.




Informacje organizacyjne:

Kiedy?
22 sierpnia 2024 r.

O której?
Start godzina: 16:00

Liczba miejsc jest ograniczona.