/
ImageMed marketing dla lekarzy
zaprasza na bezpłatne szkolenie 
/
RODO W GABINECIE
I PLACÓWCE
Termin: 19 maja 2021 r. godzina: 21.21
36
DNI
05
GODZINY
58
MINUTY
48
SEKUNDY
20 tys. kary dla lekarza za wejście kuriera do gabinetu podczas zabiegu.

Na jakiej podstawie?

Za naruszenie przepisów RODO.


Czy RODO po pierwszej fali wdrażania pod presją czasu, często na powielanych schematach ”kopiuj-wklej” jest kolejnym straszakiem czy realnie egzekwowanym prawem?

Jakie są pierwsze zasądzone kary w Polsce?
Jak powinien wyglądać proces wdrażania oraz realizowania przepisów RODO w gabinecie?

Dowiecie się podczas naszej rozmowy z ekspertem RODO - Szymonem Wiktorowiczem.

Zapewniamy przykłady dopasowane do działalności medycznej.

Zapraszamy do rejestracji - liczba miejsc jest ograniczona.


RODO W GABINECIE I PLACÓWCE
Ekspert
Szymon Wiktorowicz

Jestem Inspektorem Ochrony Danych Osobowych.
Pełnię funkcję Inspektora ODO w firmie Concepcion sp. z o.o.
Ciągle podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe i managerskie. Uczestniczę w licznych konferencjach, jestem absolwentem ICAN Institute.

W ramach współpracy z klientami z zakresu RODO w organizacji wykonuje czynności:

1. Audyt przedsiębiorstwa
2. Raport po-audytowy
3. Przygotowanie kompletu dokumentacji, którą powinno posiadać przedsiębiorstwo
4. Szkolenie dla kadry zarządzającej oraz pracowników
5. Analiza naruszeń i pomoc przy naruszeniach
6. Wsparcie z zakresu stałego monitorowania firmy: procedur, zasad postępowania, aktualizacji dokumentów, szkoleń pracowników, zakresu czynności przetwarzania danych, analizy zabezpieczeń IT

RODO jest młodą dziedziną, którą poznają przedsiębiorcy. Z racji tego, że przepisy są bardzo ogólne i mocno interpretacyjne i nie mówią wprost o zasadach postępowania i rodzajach zabezpieczeń przedsiębiorcy potrzebują wsparcia w tym zakresie.

Moje doświadczenie jest oparte na przeprowadzonych audytach i zrealizowanych RODO, szkoleniach w branżach takich jak: medyczna, prywatne praktyki lekarskie, przemysł, automatyka przemysłowa, HR, e-commerce, agencje pracy. Częstymi klientami są firmy zatrudniające 100-250 osób, składające się z wielu działów czy oddziałów.
Szczególnie interesuje się klientami, którzy przetwarzają dane wrażliwe.

Jakimi zasadami kieruję się, współpracując z klientami?

1. Poświęcam dużo czasu na część audytową, aby poznać firmę, oczekuję również od klienta gotowości do bardzo szczegółowej analizy
2. Nie pracuję na szablonach kopiuj/wklej.
3. Jeśli mam się podpisać pod audytem, to musi to być zrobione profesjonalnie z najwyższą starannością
4. Działam w zespole z Inspektorem ds. Prawa ze specjalizacją RODO, specjalistą z zakresu ochrony baz danych i przeciwdziałania hakerstwu.

Prowadzący
Paweł Jędrzejewski

Jestem specjalistą mediów społecznościowych, marketingu cyfrowego i strategii marketingowych.
Pełnię funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w ImageMed, agencji marketingowej, która specjalizuje się w promocji lekarzy i usług medycznych.

Odbyłem szkolenia z zakresu Marketingu cyfrowego i Strategii i myślenia strategicznego w ICAN Institiute. Ukończyłem Brian Tracy Leadership & Busines Academy.

Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych zdobywałem podczas kursów Google, Forum Media Polska i Facebook. W swojej pracy łączę i wykorzystuję wiedzę z psychologii, mediów społecznościowych i marketingu.
Dzielę się wiedzą z zakresu wykorzystania Internetu w pracy lekarza podczas konferencji dla okulistów i lekarzy medycyny estetycznej.

Jestem prezesem i założycielem Fundacji Rozwoju Edukacji i Motywacji, której misją jest dostarczanie nowoczesnej wiedzy lekarzom. Fundacja zorganizowała 40 edycji kursów z zakresu okuloplastyki, na których przeszkoliliśmy ponad 400 lekarzy.
Prowadzimy bezpłatne zajęcia m.in. dla studentów uczelni medycznych z zakresu budowania wizerunku specjalisty.